GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jämlikhet, kärlek, solidaritet och värme!

2014-05-25 | 13:38:57 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Illustration/teckning: by me of cårse.
 
Först: Om ni inte varit och röstat i EU-valet ännu: GÖR´T! Bara Gör´t! Och rösta mot främlingfientlighet, fascism, trångsynthet. Rösta för jämlikhet, kärlek, solidaritet och värme!
 
För det Andra: Mors Dag!
Grattis till tre fantastiska mammor i mitt liv:
Min fina fina Svärmor ♥
Min fina svägerska som är mamma till mina älskade brorsbarn ♥
och framförallt Grattis till den kvinna och människa som jag har den stora lyxen och lyckan att få vara dotter till:
Min Älskade Mamma
Önskar jag kunde ge dig allt mamma.
 
Har nyss varit ute på cykeltur med min mamman min , vi satte en bukett syréner på mormors grav och sen cyklade vi igenom en skog och mamma plockade en bukett blomor till mig.
 
Ikväll ska jag och min karl åka på bio och se nya X-menfilmen. Lite söndagslyx så där.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fredrik
2014-05-25 - 17:06:39

F! Fick min röst i EU-valet, i riksdagsvalet har jag inte bestämt riktigt ännu. Det enda jag vet är att det inte blir rasistiskt eller blått! :) Hoppas ni tycker filmen är bra, vi såg den i fredags och gillade den mycket, kanske inte fullt lika bra som de tidigare men fortfarande bättre än mycket i superhjältegenren!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: