GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en sådan fin linje..

2014-05-19 | 23:13:57 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Så här blev den tredje teckningen jag påbörjade förra veckan och jag måste säga att det känns oerhört kul att kommit tillbaka i ett ritamedpenna-tecknar-flow..och att det verkar uppskattas av andra.
Har fått flera förfrågningar redan om dessa teckningar är till salu.
Vilket jag inte bestämt mig om än..huruvuda jag ska sälja originalen eller göra reproduktioner/prints i väldigt begränsad upplaga.
 
..men det bästa med att ha landat i att lägga ned just klädbiten med företaget är att jag funnit lusten åter att rita för egen skull utan att tänka just sälj i bakhuvudet.
 
 
Den här sista är den som fått mest respons och efterfrågningar.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Camilla
2014-05-20 - 06:55:36

De skulle också bli väldigt fina inplastade som underlägg

Svar: hmm ja det kanske de skulle ! =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

A
2014-05-21 - 10:56:28

Så himla fina alla tre. Och, som vanligt, blir jag så himla sugen på att rita när jag kollar din blogg.
Älskar också tunna fina tuschpennor och så bara rita, rita, rita...men jag får, eller tar mig, alldeles för sällan tid.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: