GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en del kärlek gör bara ont, men en del den övervinner allt

2014-05-19 | 21:47:44 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Idag har jag och min älskade Canonlover varit ute med min svägerska..ty snart skall hon stå brud och min bror brudgum och jag har ju fått den stora äran att få plåta deras bröllopsbilder. Så idag har vi åkt runt lite och kollat locations och testplåtat lite. ..men tror att min största utmaning nånsin som fotograf just kommer bli plåtandet av min bror som knappt fångats på bild senaste 25 åren. Största utmaningen blandat med största fotoglädjen nånsin.
 
Har även hunit med att trycka/packa/posta en del Avannaordrar..än går det att beställa..men snart, snart är webshoppen borta.
Det känns ok.
Det gör inte så ont längre.
Det var en dröm och det var en kärlek men vissa kärlekar dör ut och det utan bitterhet utan till slut med endast bra minnen kvar.
Andra kärlekar är svårare, de som gör ondare för var sanning som uppdagas och när man trodde att man inte kunde såras mer vrids den där kniven om lite lite till och man återigen oförstående bara undrar varför och hur och varför igen.
 
 
Mot kvällen blev det äntligen, om än haltande och inte i vanligt raskt tempo, en långpromenad med min älskade mamma. Den människa som jag litar på till fullo, som jag vet aktar mig, mitt hjärta och mitt liv.
Den människa som tillsammans med min sambo , ser till att jag mår bra och lovar att allt löser sig och blir ok.
 
Kvällen har i övrigt bjudit på en hejdundrande, i dubbelbemärkelse, åskoväderskväll med riktiga skyfall.
Blixtar och knallar och ensam hemma bäddade för lite plockmatsrester, tända doftljus och lite Greys Anatomy säsong 3 på dvd medan katterna lite halvrädda parkerade sig runt mig i soffan.
Mina tre små pälsklingar.
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Kia
2014-05-19 - 21:58:18

Din pappa då??


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: