GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Today I'm Brenda.. Or Kelly.

2014-03-22 | 14:06:42 | Egocentrerat&Vardagligt





God lördagseftermiddag på er bloggosfären . Hoppas ni har en härlig helg. Jag försöker kurera min förkylning/flunsa, den går verkligen upp och ner. Piggare ena stunden megarisig i nästa. 
Men idag har vi vart en sväng i Hjo med mina svärföräldrar och fikat. 
I garderoben bestämde hag mig för en 60kronorsköänning jag fyndade på torget förra året men som inte fått se dagens ljus sen dess. 
En lite 90talsretrooutfit ala Beverly Hills 90210. 
Men nu svidar jag nog om till sweatpants och lite PLL i soffan med godis och vackra tulpaner på bordet som min mamma kom förbi med igår.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2014-03-22 - 14:25:07

Fina du :)

Fröken H
2014-03-23 - 17:36:37

Så tjusigt och 90-tals grunge :)

Svar: Ahh så härligt att jag lyckades med looken ;)kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Carro
2014-03-24 - 22:02:01

Vilken fin klädsel på dig Anna, och vad glad och härlig du ser ut : )

Svar: Tack Carro, vad gullig du är!kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: