GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Team Avanna all the way

2014-03-11 | 16:02:12 | Outfits och Garderoben

 
Riktigt stora designers kommer undan med att sätta sitt namn stort på grejer, själva loggan/namnet säljer.
Riktigt dit har jag väl inte kommit..tror tyvärr inte att folk vill köpa en tröja som det bara står Avanna på haha.
Men jag själv är ju Team Avanna all the way så jag kan ju i allafall sjölv bära en Avannatee med Avanna skrivet på den.
Och partisk som jag är tycker jag att den blev riktigt snygg och den passar ypperligt till min ya långkjol för en sportychic look.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2014-03-11 - 19:37:07

Snyggt på en snygging :)

Annster
2014-03-12 - 15:29:09

Säger samma sak.
Snyggt på en fin tjej :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: