GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

monday once again

2014-03-31 | 14:23:57 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Lite modegodis och outfitinspo från Avanna. Tee, mobilskal, väska och scarf kommer från shoppen.
 
Måndag igen då och en ny vecka väntar med lite spännande saker som väntar.
Men också en del fortsatta jobbigheter. men jag försöker så gott det går att fokusera på de bra sakerna och förösker tanka energi och lust från det jag kan.
Att det var en helt  fantastiskt fin vårhelg med värme och solsken som gjorde att man kunde fika ute på altanen och sen gå runt med bra musik i öronen och kratta och påta i sin egna trädgård är en sådan sak som ger mig otroligt mycket.
 
Men idag är det sista mars, imorgon vankas det april, våren kom detta året med och nu är det bara dryga månaden kvar till vår resa till Alcudía, något jag längtar och ser fram emot jättemycket.
 
Hoppas ni har en jättefin måndag blogosfären!
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-03-31 - 21:14:30

Så fint :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: