GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I wouldn´t mind

2014-03-05 | 13:42:55 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

 
Idag tillbrinagde jag en del av förmiddagen med tre av de bästa♥
Min svägerska och mina två älskade små brorsbarn. Så nu har jag tankat energi!
Vi gick på "torget" strosade i affärer och spanade in kläder och drömde oss till lite varmare grader och vår/sommaroutfits samt började spåna lite företagsidéer.
 
..och huga vad jag längtar efter värme..och jag skulle inte ha något emot att bära en outfit likt den ovan.
Tee och väska kommer från min shop, tee HÄR och väska HÄR.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2014-03-05 - 22:22:00

Skulle inte heller ha något emot lite varmare grader jag heller! Outfiten är underbar :)

Fröken H
2014-03-05 - 22:22:01

Skulle inte heller ha något emot lite varmare grader jag heller! Outfiten är underbar :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: