GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Fredagslyx med doft av vår

2014-03-28 | 10:40:46 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ooohh idag är det underbart ute!
Jag och min karl startade dagen med att ta en promenad i solen och min näsa som senaste veckan mest varit fylld med hmm förkylning, fylldes nu av underbara våriga dofter...lite vått gräs, uppvärmd jord, knoppar och begynnelse till liv.
Vi gick till ett konditori och köpte med oss maffiga frukost/brunchmackor och lite fika hem.
Blev en härlig stund vid köksbordet väl hemma med nybryggt kaffe, smörgåsarna och lite läsning.
 
Snart åker  Stefan till sitt jobb och jag ska gå ner till AvannaFabriken och sköta mitt jobb.
När Stefan kommer hem ikväll tänkte jag laga oss en fläskfilépasta.
 
Sen vill jag säga stort grattis och HippHippHurra till min fantastiska svägerska som idag öppnat sin helt egna hemsida/portal där hon både bloggar  och erbjuder sina tjänster som kostrådgivare och annat.  Jag är mäkta imponerad av denna kvinna och så glad att få ha henne i mitt liv ♥
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Kim - Mamma till 2
2014-03-31 - 15:43:07

Åh så gott det ser ut!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: