GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Black & Black

2014-03-03 | 19:17:11 | Avanna konst/design/foto

 
Missa i denna veckas Nice PricesAvanna.se
Bland hittar ni tshirten Black som ni ser på bilderna till ett riktigt bra pris.
 
Hoppas ni haft och har en fin måndag!
 
Jag tog nån timmes sömn efter nattens Oscarsgala och har sedan varit effektiv och jobbat men även hunnit skura golven och torka rent alla bänkar och sådana ytor här hemma. Städat bort helgen kan man säga.
Storhandling har också hunnits med.
 
Känner mig för övrigt väldigt väldigt låg just nu av olika anledningar.
Så därför längtar jag verkligen redan efter fredag..
Då ska jag och Stefan ta tåget ner till Göteborg, bo på hotell, äta gott, strosa runt, fira vår 10årsdag♥
Bara rå om varandra, komma bort och iväg litegranna.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2014-03-03 - 20:53:04

Hoppas att lågheten släpper under veckan och blir till glädje i helgen :)

Svar: Tack gumman. MAssa kram <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: