GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pink Sparkle Surprise

2014-06-06 | 16:25:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
För ett tag sedan fick jag hem en så jättefin present från Pretto PR och Pink Moscato.
Försändelsen i sig var inslagen i rosaprickigt papper och när jag öppnade den hittade jag en låda med en lysande ljusslinga och massa rosa silkespapper. Så otroligt läckert!
 
I lådan och under pappret låg två glas, lite snacks, en duk och en flaska Pink Moscato, ett nytt härligt somrigt vin som just har lanserats på systembolaget. Detta ser jag fram emot att testa, kanske korkar upp det nu i helgen när jag ändå är gräsänka. Jag fick hem en flaska vitt & fruktigt Moscato förra året vilket är ett av få vita mousserande viner jag gillat så ser fram emot att testa detta.
Ljusslingan och den fina lådan funkar för övrigt nu som fina inredningsdetaljer.
Tack Pretto PR och Moscato!
 
"Lagom till att våren äntligen är på intåg så lanseras Sveriges absolut billigaste Moscato – Platino Pink Moscato på Systembolaget. Platino Pink Moscato är ett sött mousserande vin som passar perfekt som fördrink eller mingeldryck på våren och sommarens alla festligheter och drycken är ett utmärkt komplement på både picknicken, buffén och tårtkalaset. Platino Pink Moscato har en behaglig sötma och en fräsch och krispig smak och doft av sommarbär så som hallon, jordgubbar, tropisk frukt, fläder samt en touch av apelsinskal."
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Louiza Mathiassen
2014-06-06 - 16:58:52

fina bilder :)

Svar: Tack Louiza <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Kim - Mamma till 2
2014-07-16 - 12:04:33

Det där testade jag igår, så sjukt gott!! Blev kär ❤️


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: