GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Måndagsmums & Måndagsminus

2014-06-23 | 22:42:12 | Mat&Recept




Så här har jag gottat mig idag. 
Till lunch blev det hemmagjord burgare med lite tillbehör och till trekaffet blev det en kokos/skumtopp. Mums! 
Hamburgarna gjorde hag en sats i helgen . 
Nötfärs , en skvätt vatten, salt, peppar, cayennepeppar och grillkrydda. 
Enkelt och gott! 

Och tack alla ni som bryr er och kommer med råd angående jobbigheterna jag befinner mig med avtal/fakturor/strid med annat företag. 
Eftersom jag inte är en privatperson i denna strid kan jag inte vända mig till KO som en del av er tipsar. Polisen tror jag inte heller är ett alternativ. 
Nu verkar dock själva fakturaföretaget också tycka att situationen är felaktig och absurd och skulle själva kontakta uthyraren och höra vad som försiggår.. Om de nu behagar svara. Om inte så får jag nu dra in en jurist. 
Detta är verkligen psykiskt tärande. Man var liksom redan så mentalt slut att behöva avveckla den del av företaget man älskade och ta det beslutet och man ville göra det snyggt, rätt och riktigt. Så blir det så här. 
Fy fan rent ut sagt. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Jennifer
2014-06-24 - 15:05:34

Jag tycker du ska begära av fakturaföretaget att fakturan ska frysas tills tvisten är löst. :)

Anna J
2014-06-24 - 19:29:20

Bra att fakturaföretaget reagerar för nåt är ju bevisligen helgalet och det är ju inte ditt fel. Hoppas allt kan ordna sig och det snart så du kan lägga det här bakom dig. Håller tummarna!

Jisses så sugen jag blev på hemgjorda hamburgare nu. Det får bli middagen här hemma imorgon. :-)

Kram!

Naivsuper
2014-06-24 - 22:46:57

Ser väldigt gott ut! Det var längesedan jag gjorde egna köttfärsbiffar, men tror det är dags nu :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: