GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en fin kväll

2014-06-02 | 22:44:56 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Bidde lite bloggpaus igår. Jobbade långpass  9-18 på Netto och var bra mör på kvällen och idag gick jag upp 05 och jobbade 06-14.30..var så svintrött när jag kom hem i eftermiddags så trodde jag skulle spy av trötthet, antagligen  efter förra veckans jobbigheter, utebliven sömn, Ullared samt extra jobbpass att jag knappt ens orkade lägga mig och sola i eftermiddags..hehe.
 
Men tog en tupplur och sen kände jag mig kanske inte som ny men lite piggare.
Så rev av 45 minuter på motionscykeln samt lite styrkeövningar och efter en dusch njöt jag av plockmat och sex and the city medan jag skrev ihop en krönika till min spalt i lokaltidningen.
 
Sex and the city och god mat jag gillar under sommarkvällar när jag är ensam hemma när Stefan jobbar..det är lite perfekta kvällar det.
 
Blev disch 2 av säsong 4 av satc med bland annat Sex and the countryavsnittet som slutar så ljuvt med att CArrie och Samantha äter äppelpaj i vad jag tror är en perfekt varm sommarkväll.
 
..dessutom blir jag alltid sugen på isblå kajal när jag ser denna säsong.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: