GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Beloved shoes

2014-06-27 | 22:10:26 | Skor Skor Skor!



Idag blev vi utbjudna på lunch utav mina svärföräldrar och de tog oss till Falköping och restaurang Bredablick uppe på berget så både god mat och fantastisk utsikt. 
Det har och är totalregnigt idag och förmiddagen bjöd på blixtar och åska, några rejäla knallar och tja jag tycker sånt väder är mysigt men självklart är det otäckt när det blir personskador av det som det tydligen blivit på bråvallafestivalen idag. 
Rejäl hagelstorm blev det också och haglet låg kvar nästan som snödrivor efteråt i flera timmar. 

Men är det juni så är det och då bär jag alla mina älskade öppna sandaletter , från maj till augusti. 
Idag satte jag på mig ett par heels jag älskar högt. 
Det är bland de första "dyrare" skor jag köpt . Närmare 900kr kostade dom vilket är mycket för min plånbok, en spottstyver för andra som kanske köper Louboutins och Acne i tid och otid. 
De är nu nästan 9 år gamla så de har ju per användning betalat sig om och om igen. Köpte dom på Topshop när det låg i Debenhamnshuset i Stockholm. 
Jag har blivit stoppad på stan flera gånger genom åren av kvinnor i alla åldrar som undrat var jag köpt dom.

Och de är ganska slitna och nötta nu och jag ska se om stans skomakare kan sula om dom.. För den dagen de inte längre kan pryda mina sommarfötter ja den dagen kommer jag nog att gråta en skvätt . 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: