GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

U got to hold on..

2014-07-14 | 18:13:47 | Skor Skor Skor!



Mina nya silvriga sandaletter.. Ett av helgens köp under vår lilla miniweekend i Göteborg. 

Det var så förbaskat skönt att komma iväg ett dygn. Bara försöka släppa allt elände och alla måsten här hemma och bara rå om varandra lite.

Vi tog en öl här, en fika där, ett glas vin här, en pizza/burgare där, ytterligare en ölpaus, shopping, lite hotellrumsslappande, en till öl, restaurang, ett glas, vmfotboll på pub, sovasova efter att ha struttat hem i en sommarkvällsljummen och småregnig storstadspulsatmosfär.. Hotellfrukost, shopping , fika igen, grillbuffe och sen tåget hem igen. 

Idag har jag jobbat , träffat min älskade mamma en sväng och nyss klarade hag av en löprunda , var riktigt skönt i regnet .

Nu väntar en jobbdag till innan 6 dagars ledighet tar vid som bland annat ska spenderas i Värmländska skogarna och en Winnerbäckkonsert. 

Nu ska jag skriva krönika till tidningen och jobba på ett illustrationsuppdrag. 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Sofia
2014-07-14 - 19:54:56

så snygga!

Fröken H
2014-07-14 - 22:26:20

åh, ska du till Karlstad? Då är du inte långt från mina trakter :)

Rebecca
2014-07-15 - 12:52:47

åh men Gud vad snygga!!! exakt sådana svarta letar jag efter, var köpte du dessa?

Svar: De är från din sko , men tror det bara fanns vita och silver.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hampus Bergqvist
2014-09-02 - 00:17:16

Feeeeeettt snygga skor!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: