GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

The heart of the house

2014-07-21 | 14:02:23 | Egocentrerat&Vardagligt



 
Åh !
Jag älskade vårat kök innN men nu älskar jag det än mer!
Medan jag var i Värmland så fixade Stefan och mina svärföräldrar hem nya köksstolar och det blev så förbaskat bra! 
Blev så mycket nättare och luftigare än med de , som jag nu i jämförelse tycker, klumpigare pinnstolarna . 
Så nu skavi bara hitta ett bättre bord också men tror jag gjort det på IKEA. 
Min kära svärmor hade dessutom köpt både rosa kaffebryggare och vattenkokare till mig. Så himla gulligt! 
Den hjärtformade kakburken på bordet fick jag av min moster. 
Trasmattor och lite loppisfynd så som burkar och tavlor mamman min fixat blandat med brödlåda och laffeservis från Netto och så den kitschiga R2D2kakburken. 
En skön mix av retro kitsch och Saltkråkan tycker jag!

Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: