GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Simple but yet so Perfect dress

2014-07-16 | 21:31:08 | Egocentrerat&Vardagligt



Godkväll blogosfären , hoppas ni har en fin sommarkväll då här i mitten (!) av juli. 
Jag har nu "semester" i sex dagar och min första lediga dag började med en löprunda . 
Efter dusch å frukost mötte jag upp mamma på stan för lite shopping, prat och fika.
Mot eftermiddagen åkte jag och Stefan till Skövde för lite mer shopping och jag köpte klänningen på bilden. Så enkel men ändå så perfekt. Och matchar mina nya silvriga heels jättebra! 

Invigde klänningen redan ikväll när vi blev utbjudna på mat och dryck av svärföräldrarna. Och nu sörplar jag te och vi ska äta lite snask och kolla på 30 Rock .

Imorrn är det dags att packa väskan för en värmlandstripp. 
Kommentera 6 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2014-07-17 - 21:06:31

Vilken snygg klänning, passar dig riktigt bra.

Fröken H
2014-07-17 - 21:13:47

Snygg! Färgen klär dig jättebra :)

Svar: Tack finaste fröken ❤️
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Molly P
2014-07-18 - 09:39:10

Ja jisses, du passar verkligen vansinnigt bra i den typen av klänningar! Topp!

Svar: Åh tack vännen ❤️
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna J
2014-07-18 - 21:57:13

Oj, klänningen är som gjord för dig. Hur snyggt som helst. Var hittade du den?

Svar: Tack vännen ❤️Den är köpt på cassels 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emma
2014-07-20 - 14:47:41

Sjukt snygg klänning som passar dig så himla bra! var har du köpt den? Vill ha!!!

Svar: Tack! Den är köpt på cassels 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jeanette
2014-07-20 - 20:15:48

Håller med ovanstående! Var har du köpt den? :)

Svar: Den är köpt på cassels 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: