GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Shoegal !

2014-07-19 | 15:52:35 | Skor Skor Skor!



Nu sitter jag och min mamma på tåget hem igen efter ett par härliga dagar i Värmland hos min moster i långviken. 

Winnerbäck och Weeping Willows i torsdags kväll och igår var vi ute o h shoppade. 
Hittade en klänning och så hittade jag de perfekta svarta " everyday" heelsen. Precis sådana jag suktat och letat efter. 
Och som grädden på moset fick man dn jättefin skolåda på köpet . 

Vi har ätit plockmat , druckit cava och vin, fikat pch pratat. Underbart att få umgås så här med mamma och moster. 

Idag njöt vi några timmar i solen innan vi tog en liten tripp till Ikea. .. Har sett ut ett nytt köksbord.. Ty enligt sms hemifrån står det nu nya köksstolar samt rosa kaffebryggare och vattenkokare i köket och väntar, som min sambo och svärföräldrar fixat medan jag varit borta . 

Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia
2014-07-19 - 21:38:33

åh vad snygga!

Fröken H
2014-07-20 - 22:04:42

Vilken snäll familj som fixar med stolar och köksredskap åt dig! Guld ju! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: