GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Måtte det bli en lång het sommar

2014-07-22 | 22:35:53 | Egocentrerat&Vardagligt



Idag har det varit varmt och ljuvligt ute.. Det börjar utfärdas värnevarningar av SMHI och man undrar om det verkligen gäller Sverige .. Måtte värmen stanna.. Länge. Snälla! Lång het sommar .. Det skulle göra mig lycklig. 

Tillbringade morgonen och förmiddagen i trädgården, frukost ute, muffinsfika och solande. 

Sen drog jag på mig jeans, strumpor, täckande skor pch piké och cyklade til jobbet och jobbade 15-20 och hörde kund efter annan pusta av värmen och säga grattis till mig som hade sån tur att få jobba i sådan svalka.  Och jag svarade att jag gärna hade varit ute i solen. 

När jag kom hem, svidade jag om och gav mig ut på en löprunda i kvällssolen.. Så svettigt ljuvligt . 
En dusch och sen åt jag och min karl varma mackor och tog en öl. 

.. Och jag undrar , hur kan det allra redan vara slutet på juli? 

Kommentera 3 st

Kommentarer
Malin
2014-07-22 - 23:01:21

Härligt att du kan njuta så av värmen :) Jag brukade göra det, men nu som gravid är det bara plågsamt faktiskt :(

Miss Coconut Passion
2014-07-23 - 06:38:17

Blir alltid inspirerad av dina träningsbilder!

A
2014-07-23 - 20:17:21

Håller med dig! Hoppas värmen håller i sig länge. Älskar värmeböljan just nu!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: