GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

It's My thing

2014-07-14 | 22:17:06 | Outfits och Garderoben





Måste bara återigen uttrycka min nyfunna kärlek till hatt.. Så skönt så chict så snyggt. 
Jag tycker att hag passar ganska jäkla bra i hatt.

.. Och min kärlek till randiga och/eller ribbstickadd klänningar.. Its a neverending story.
Tycker för övrigt jag passar ganska bra i det också. 

Å se där, det blev lite gesigsjälvegoboostmåndag!
Se så bu är det Din tur! Vad tycker du att DU är snygg i? 

Kommentera 5 st

Kommentarer
Ida
2014-07-14 - 22:52:03

Snygging! Sprang runt lite snabbt igår och letade efter en sån hatt men fann ingen! :(

Jag känner mig snygg i korta shorts och kjolar! Vet inte om jag har kropp för det egentligen men det har jag slutat bry mig om :)

Fröken H
2014-07-14 - 22:53:52

Hatt är toppen! Perfekt solskydd också :) Själv tycker jag att jag är snyggast i klänningar med markerad midja :)

Fröken H
2014-07-14 - 22:53:54

Hatt är toppen! Perfekt solskydd också :) Själv tycker jag att jag är snyggast i klänningar med markerad midja :)

Hanna Karlsson
2014-07-14 - 23:23:16

Jag tycker jag är snyggast i jeans och tröja. Men så här på sommaren är det mina klänningar.

Annie
2014-07-15 - 12:49:33

Du är supersnygg i hatt! Jag tycker jag är snyggast i min brudklänning...synd att man inte kan använda den mer än en gång ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: