GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Gothenburg i came back to you

2014-07-10 | 20:55:50 | Egocentrerat&Vardagligt





Torsdagar betyder ju tillbakablickar "throwbackthursday " i sociala medievärlden.. Så jag slänger upp några bilder från ett år tillbaka drygt när jag och Stefan var i Göteborg en varm sommarhelg. .
Och i helgen är det dags igen. Som jag längtar ska ni veta! 

Stefan har ju son första semestervecka nu medan jag jobbar heltid på netto och även om hag är så himla glad att jag hittat och har ett jobb med fast inkomst och som hag dessutom tycker är kul att gå till oavsett om jag jobbar 7-16 , 15-20 på vardagar eller 11timnarspass x 2 på helgen så har det varit lite jobbigt för en soldyrkare och sommarälskare som mig att endast se solen från kassan denna vecka. 

Dessutom har det hänt så otroligt jobbiga saker i härvan kring mig och företaget jag hyrde tryckutrustning av och företaget som sköter själva avtalet .. Vet varken ut eller in just nu. 

Så ska bli så skönt att bara komma iväg lite med den man älskar, äta ute , fika, bo på ett litet favorithotell, kanske ta en öl på uteservering.. Och kanske kanske shoppa något.. För när jag tänker efter, har inte Gbg bästa shoppingen? 

Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2014-07-10 - 21:43:14

Ha så kul! Göteborg är en av mina favoritstäder :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: