GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Episk sommarkväll

2014-07-18 | 09:19:42 | Musik/Böcker



Godmorgon blogosfären! 
Just nu befinner jag mig i de värmländska skogarna. Jag och mamma är hos min moster och det känns lite granna som ett hotell.. Sängen är så fluffig och mjuk och har precis ätit upp en smarrig brakfrukost.

Igår kväll var vi inne i Karlstad och sågWeeping  Willows och Lars Winnerbäck och det var underbart!

Så glad att jag fick se weeping igen.. Många år sen sist men åh då bra.
Och Lasse är Lasse och jag tror bu att detta var min 14:e Lassekonsert sedan 2001. 
Love it! 

Nu får vi se vad denna sommarfredag bjuder på. Lite utflykter kanske. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Ida
2014-07-18 - 11:50:24

Åk till min lilla stad & kolla på Lars Wallins utställning på konstmuseet. Många fina klänningar :)

Ida
2014-07-18 - 11:50:50

Åk till min lilla stad Kristinehamn & kolla på Lars Wallins utställning på konstmuseet. Många fina klänningar :)

Svar: Såg Lars wallins fantastiska utställning för några år sen i Sthlm , älskade den 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna J
2014-07-18 - 21:54:09

Jag hade planer på att åka till Karlstad igår för att se Weeping Willows och Winnerbäck men det blev en tur över dagen till Norge med några kompisar istället. Kul att höra att konserten var bra. Hoppas din fortsatta Värmlandstur blir lika bra och trevlig. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: