GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Efterlängtad premiär och juliplaner

2014-07-01 | 10:31:40 | Egocentrerat&Vardagligt




Åh äntligen! 
Även om grå moln nu tornar upp sig pch det är kyligt så fort solen försvinner bakom dom.. Så har det varit uppehåll och relativt fint denna morgon och förmiddag så äntligen äntligen kunde jag äta frukost ute vid våra nya trädgårdsmöbler!
Har ju regnat konstant sen vi fick dom förra veckan. 

Förresten.. 1juli idag . Herregud tiden sluta gå så förbenat fort! 
Men juli kommer nog bli en prima månad . 
Stefan går på semester på fredag .. Jag ska jobba hela nästa vecka pch kommer  jobba en del under hans fyra semesterveckor. 
Men vi har bokat in miniweekend i Göteborg och en längre weekend i Stockholm. Och så ska jag och mamma åka upp till Värmland några dagar och hälsa på min moster samt se Winnerbäck och Weeping Willows. 
Ingen sommar utan en Lassespelning. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Mogge
2014-08-07 - 20:20:27

Sommarhatten! Fint.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: