GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Closet treasures

2014-07-23 | 23:34:06 | Egocentrerat&Vardagligt





Så himla härligt när man hittar "gömda skatter " i egna garderoben . 
Idag hittade jag både klänning och skor jag glömt att jag hade. 
Kommer ihåg när jag köpte de här frostat rosa slip in sandaletterna. 
Jag pluggade Europakunskap på högskolan i Skövde och gick till en skobutik på en rast och såg dom.. Vred och vände på studiemedlet några dagar men kunde inte släppa tanken på skorna.. Så blev ett köp nästa gång jag hade lektion . 

Klänningen var en av fem klänningar jag lyckades köpa på cirka en halvtimme (!) för tre år sedan när jag och mamma kom hem från Cypern och väntade på att tåget hem skulle gå från Stockholm. 

Klänningen kommer åka ned i resväskan som skall packas imorrn inför en långweekend just i Hufvudstaden. 
Jag, Stefan och mina svärföräldrar ska åka. Blir nog både Skansen, Grönan , ABBAmuseet och kanske sightseeingbåt. 
Planerar även att se utställningen om 15 år av svenskt mode på SvenHarrys. 

Men först ska veckans tredje arbetspass i burken klaras av imorgon, kl 7-16 så nu blir det sängen . 
Och imorrn bitti väntar härlig blåbärsfrukost ty jag och mamma var iväg några timmar på förmiddagen idag och plockade varsin stor hink fylld med jätteblåbär. Så himla mums! 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: