GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

But oh.. Those summer nights

2014-07-21 | 18:33:35 | Egocentrerat&Vardagligt




Jag kommer nog aldrig hitta de rätta orden för att förklara min innerliga djupa kärlek till sommaren och värmen . 
Hur mycket jag älskar sol sommar och det magiska med all vacker natur i motljussolnedgång. 
Hettan och dofterna i storstäder varna sommarkvällar. Ljuden, ljuset, smaken. 
Njutningen i att dag efter dag kunna gå klädd i klänning och öppna skor. 
Känslan av ,att man just denna tid på årt, hur svårt motigt sorgligt och jobbigt det än är, ändå klarar allt. Att allt har en mening, att det ordnar sig. Det finns hopp, det finns tro, det finns kärlek och ro. Livskraft utan dess like och förmågan att se lyckan i det allra minsta sandkorn. 
Minnen skapas och styrka samlas. 
Sommar sommar jag älskar dig! 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofia
2014-07-21 - 21:50:21

Så fint!

Hanna Karlsson
2014-07-21 - 22:38:49

Fint inlägg!

Miss Coconut Passion
2014-07-22 - 06:31:06

Härliga bilder!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: