GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

The Unicorn Woman

2014-01-13 | 21:11:56 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Nu är hon färdig och jag hade det riktigt nöjsamt från första svarta linjen till sista färgläggningen och skuggningen.
Tog väl några timmar.
Jag älskar att göra snabbskisser för att de blir spontana och har sin charm lika väl som jag älskar sådana här mer detaljerade arbetade bilder - som ändå inte är "perfekta".
 
Alla linjer och grunden gjorde jag i Illustrator, alla lager färg och skuggor och prickar i Photoshop.
Hoppas ni gillar den!
 
..och hoppas jag kan göra 1-2 stycken till i samma anda så det blir en serie.
Kommentera 1 st

Kommentarer
EMMAWHO
2014-01-13 - 22:24:35

sv: Åh tack så jättemycket!

Det är så himla skönt när det bara flyter på, det är verkligen en speciell känsla när kreativiteten får flöda :)

Svar: håller helt med! Bästekänslan!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: