GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

that loving feeling

2014-01-10 | 18:51:30 | Egocentrerat&Vardagligt

En kopp kaffe från kaffemaskinen, kärleksmums och så Chanelprint från Avanna...inte alls stylat..nej då..haha
 
Nu sitter jag här och sippar på ett glas rödvin - min karl kom hem med en flaska rödtjut till mig efter jobbet ♥ I ugnen bakas det nu Serranolindad mozzarellafyllda kycklingfiléer och i kylen står det och väntar två bitar jordgubbscheesecake!
Yes!
Vi hittade cheesecake här i stan på en konditori, vilken lycka!
Nu ska bara nåt fik börja servera bagels  eller nån affär slja färska sådana också så är lyckan gjord, haha.
 
Hade ett presentkort på konditoriet som jag fick av en väns mamma när hon fick komma och plocka äpplen i vår trädgård i höstas. Så det utnyttjades idag, så blev både cheesecake och kärleksmums.
Mumsen mumsades det på till eftermiddagsfika innan mamma kom hit och vi gav oss ut på en enmilapromenad.
Så skönt med lång redig promenad i rask tempo med den bästa kvinnan jag vet.
 
Och nu småspritter det i kroppen av kärlek och helgmys.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sanna
2014-01-10 - 23:01:18

en väldigt fin bild ! <3
hoppas du får en underbar helg nu Anna

Svar: tack Sanna!Hoppas du haft det härligt!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ida
2014-01-11 - 10:36:36

Är så härligt att läsa din blogg! :) Trevlig helg!

Svar: tack Ida! Det gör mig glad att du känner så!kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

zelda
2014-01-11 - 13:06:00

Fattar inte varför Sverige är så sjukt efter på bagelsfronten, det är ju typ ren smaklycka och ändå så är det så svårt att få tag på. Och dom som finns att köpa på (mitt) Coop är ju en ren skam....verkligen hårda som sten. Dag efter dag. Fattar inte ens varför dom fortsätter försöka sälja dessa misslyckade skapelser.

Svar: men hallå! Precis! Varför detta bagelmotstånd?Ibland finns det nybakade färska på Ica Maxi i Skövde, 3 mil bort..men det är inte alltid..men då köper jag bagels och äter i dagarna två.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: