GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

painkillers och cheesecake

2014-01-24 | 10:54:17 | Egocentrerat&Vardagligt

...ojoj vad jag längtar efter och saknar sommar och värme. Här ovan mådde jag gott på Mallis i somras. Brunbränd, fräsch, pigg, semester.
 
Känner mig allt annat än pigg denna fredag. Inatt vaknade jag vid 3.30 med sådan spängande huvudvärk. Fy fan..har ju haft en del huvudvärksproblem senaste året..nu har det varit ok i några veckor men då kom det tusenfalt åter..helvete vad ont det gjorde samtidigt som det kändes som kroppen brann, kuddarna kändes som hårda stenar rakt in i skallen och illamående.
Lyckades väl somna om vid 5 .
Men hela morgonen har jag nu känt mig seg och trög, jag tappar saker, välter omkull saker, går in i bord och dörrkarmar. Suck.
Men har fått lite teckningsidéer så ska sitta med sådant idag och så ska Stefan hämta upp mig när han slutar jobbet så ska vi åka och köpa cheesecake och goda lunchmackor.
 
Kommentera 7 st

Kommentarer
alex
2014-01-24 - 11:44:19

kollat upp om det är migrän du lider av?

Svar: de gånger jag tagit upp det vid läkarbesök har de väl sagt att de inte kan utesluta att det är nån typ av migrän jag har..men inte fått nån diagnos..och det finns väl inget direkt att göra heller om det nu är det jag har.kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

The Mimz
2014-01-24 - 12:58:40

Stackarn:/ krya!

The Mimz
2014-01-24 - 12:58:46

Stackarn:/ krya!

Svar: tack söt.Känns bättre nu =)
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mohammedis.se - nominera bloggen?
2014-01-24 - 13:00:31

super fin

mohammedis.se - nominera bloggen?
2014-01-24 - 13:00:34

super fin

Svar: tack!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emmlan
2014-01-24 - 14:00:49

Härlig Bild! Längtar till värmen nu

Svar: tack!ja jag med. En solresa skulle inte sitta fel.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jessie-Lou
2014-01-24 - 16:49:38

Usch, låter inte kul alls.. Hoppas du mår bättre nu! Och vem längtar inte efter lite sol och värme. Känslan av att bli bländad av sig själv när man tittar sig i spegeln är ju inte helt hundra... ;)
------------------
Om sorg och svek
Om nattsvarta nätter och ångesttabletter
Om att resa sig ur smutsen efter våldtäkt
Men framförallt om att våga
L E V A!

Svar: ja sommar sol och värme..känner mig som fnöskig grå gammal torr mossa just nu...haha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: