GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

New year new hair

2014-01-02 | 14:40:22 | Egocentrerat&Vardagligt






Hej blogosfären! Igår hade jag världens lataste nyårsdagen och tillbringade hela dagen i soffan med filmmarathon. Så skönt. Och istället för pizza - som verkar vara det vanligaste svensken äter på nyårsdagen så fortsatte vi med lite lyxmat i form av potatisgratäng fläskfilé och vitlöksbaguette, möms!

Men min torsdag har hittills tillbringats hos frissan. Var dags för en uppfräschning . 
Så kapade bort det slitna och kluvna och i med lite bottenfärg, slingor och toning. Råkade bli lite gråhårig längst fram av den kalla toningen men det försvinner ju efter nån tvätt. 
Och så är det ju härligt att nån gång om året för några timmar ha lite 70tals lockat svall som jag älskar . 

Kommentera 5 st

Kommentarer
Helén
2014-01-02 - 19:31:23

SÅÅÅÅÅ SNYGGT! Inget fel med att vara vanligt blond (är det själv) men det där är mycket snyggare, soligare och ser mer "exklusivt" ut!

Svar: åh tack vännen! Vilken underbar komplimang! Kände mig lite osker på färgerna först..men nu känns det ok =)massa kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fotograf Julia Jonsson
2014-01-02 - 19:59:21

Jättesnyggt!

Svar: tack fina Julia!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Christina
2014-01-02 - 21:54:49

Så fin du blev på håret :)

Svar: tack christina!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Beatrice Jakobsson - Fotograf
2014-01-03 - 14:13:08

Fint! :)

Hanna Karlsson
2014-01-03 - 19:30:59

Snyggt det blev!

Svar: tack Hanna <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: