GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my home is my castle

2014-01-23 | 12:42:45 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Lite foton jag tagit denna förmiddag.
 
Vardagsrumsbordet med de fina ljuslyktorna jag fick från mamma i helgen samt stora "gurkburken" som även den blivit till en stor ljuslykta, tulpanerna i den vackra vasen från ICA som jag inte kunde motstå efter att ha sett den hos några bloggare, senaste underbara numret av ELLE och så har jag produkt/imagefotat lite grejer till shoppen, bland annat den så extremt snygga väskan Zoe som går bära som handväska, axelremsväska och ryggsäck - 3 underbara väskor i 1 samt älskade lille Biscotti som mest ligger så nära ett element han bara kan.
 
Jag älskar vårat hem och är så lycklig över att jag kan ha mitt jobb och min verksamhet här hemma. Jag är en hemmagris och även om det ibland kanske känns lite tomt och ensamt och man kan sakna det där med kollegor..så är det ett stor priveligium för mig att få vara hemma och jobba..där jag finner lugn, trygghet och inspiration av det jag har runt mig.
 
Nu ska jag göra mig en ost- och skinksallad till lunch innan jag påbörjar ett pss nere i verkstaden/tryckeriet/fabriken med att trycka och packa ordrar.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Kaffehörnan
2014-01-23 - 13:03:52

Vad söt misse. Gott med sallad

Johanna
2014-01-23 - 21:23:42

så mysigt! Är så glad för din skull att det går bra och att du kan bo, jobba och framförallt LEVA som du önskar :)

Svar: tack Johanna <3massa kram!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: