GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ms Blueberry Cheesecake

2014-01-10 | 09:01:11 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Fredagsskiss som gjordes medan jag åt frukost.
Ute är det vinter och  idag blir det en kortare men effektiv arbetsdag, eftermiddagspromenad med mamma och sen vankas det helg.
 
Vi har ju varit i Skövde två senaste fredagarna när det var ledigheter och köpt med oss blåbärscheesecake från Waynes Coffee hem till fredagskvällsfika..Idag blir det inget Skövde..så vi hoppas på att hitta varsin smarrig bakelse på konditori sen när vi åker och handlar, min karl och jag.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Grimgoth
2014-01-10 - 11:16:54

Det är något speciellt med denna, men jag kan inte sätta fingret på vad.
Jag bara gillar den, kanske det är lite som ett "Rorschachtest" ?

Svar: hahaha du är härlig du herr grimgoth! Hoppas bara att bilden inte ger upphov till nåt djupt psykbryt nu pga överanalys ;)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: