GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Leo friday !

2014-01-03 | 20:11:24 | Egocentrerat&Vardagligt





Idag har jag sett ut så här , invigde leoblusen jag köpte för några veckor sedan och tyckte den passade ypperligt ihop med nya väskan , båda från Lindex. 

Jag har mått ganska dåligt sen nyårsnatten medmagkramper och illamående men kände mig piggare vid lunch idag så vi begav oss till Skövde jag och min karl för lite shopping fika och mys.

Jag hittade en bohemisk klänning på H&M som jag köpte för mitt presentkort jag fick i julklapp . 
Och nu gör vi en repris på förra fredagen med takeaway blueberrycheesecake från Waynes Coffee framför På Spåret. 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
CharlottaSofia springer o trimmar
2014-01-03 - 21:05:59

Åh vad du är snygg! Nu har jag inte hängt med här men visst har du gjort något med hårfärgen? Det passar dej jättebra :-)

Svar: haha ja, dagen innan du kommenterade så var jag hos frissan..så det var en "färk färg" i håret ;)puss!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

sofia
2014-01-03 - 22:15:08

finis!

Svar: <3puss!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2014-01-04 - 18:36:47

Blusen sitter ursnyggt på dig! :)

Svar: tack fina fröken H<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: