GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

boho in the jar

2014-01-07 | 15:19:00 | Hus/Renovering/Inredning

Iphoneskal och halsband från www.avanna.se
 
 
 
Jag fortsätter att dras åt lite mer boheminspirerad stil vad gäller inredningen här hemma nu och blandar det med lite av det mer retrochica/kitschiga jag haft innan, för en skön personlig mix.
Nu tar jag bort lite av alla färgglada ljuslyktor och tar istället fram glasburkar i olika storlekar och sätter värme- och blockljus i.
Silverbrickor och gulddetaljer.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Carro
2014-01-07 - 18:39:05

Jag ändrar också sakta men säkert om här hemma.
Förr var det mycket starka färger typ orientalisk-kitsch.

Nu är det mer mustiga, dova jordfärger blandat med lite mer färgglatt och slitna brickor med gamla ljusstakar på. Loppis är guld!

Fröken H
2014-01-07 - 20:46:50

Jag tror ni kommer få det jättefint hemma! :) Ser lovande ut på bilderna.

Svar: tack vännen! Det är ju så roligt att hålla på och ändra pilla och göra om då och då, byta ut byta plats ändra =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: