GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Birdie

2014-01-13 | 10:33:02 | Foto/Fotografering

Canon Eos 50D / Canon EF 80-200mm 1:4,5-5,6 II ( gammalt objektiv som hörde till en canon analog kamera)
 
Just nu har jag kameran redo och laddad bredvi mig hela tiden för att snabbt kunna springa ut eller ställa mig vid fönstret för att kunna fotografera alla fina småfåglar som då och då kommer och sätter sig i buskarna och träden utanför.
Men de sitter sällan still, minsta ljud och de flyger...sen har vi ju tre katter här..varav en mer än gärna rusar in i buskarna när han är ute.
Jag hoppas vi kan få lite Domherrebesök som hinner fastna på bild.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Liza Ellisson
2014-01-14 - 19:48:04

fina bilder =)

Svar: tack så hemskt mycket Liza! Hoppas du haft en fin torsdag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: