GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Aquarius Woman

2014-01-20 | 09:07:15 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Så här ser den färdiga Vattumannen/kvinnan ut och jag är nöjd med henne. Tycker jag fick in havsnymf/vattenkänsla men även tecknets element Luft i teckningen.
Gillar hur horn och hår blev till en "krona" och färgerna känns behagliga.
Så hoppas ni gillar den!
Håller nu på med finputset på Lejonet..sen får det bli att mig an Fiskarna tror jag.
 
Skytten, Väduren, Oxen och Stenbocken, tryck för större versoner.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Katarina
2014-01-20 - 19:00:11

Jättefin! Kommer den att finnas till försäljning? Skulle verkligen vilja ha henne på väggen hemma :)

Svar: Tack Katarina! Den finns nu uppe på shoppen tillsammans med de andra jag visat hittills. Finns i strl a4, a3 och 50x70 cm.
Så roligt att du gillade den!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2014-01-20 - 21:14:50

Så snygga, särskilt tillsammans tycker jag!

Malin
2014-01-20 - 21:52:14

Så snygg, du är så duktig på att teckna! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: