GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

spring trends

2014-02-24 | 22:24:42 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Alla saker i kollaget kommer från www.avanna.se
 
 
Idag blev jag uppringd av lokaltidningen och de vill göra en intervju/reportage om/med mig där jag pratar om mode i allmänhet, vårmodet, trender och mitt modeföretag Avanna. Så roligt!
Så imorgon förmiddag kommer de hit hem till mig och jag håller just nu på att sätta ihop lite outfits och saker från min egna garderob samt min webshop Avanna då såklart.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Emmlan
2014-02-25 - 08:17:56

Snyggt! Tröjan med blomprintet är superfin och väldigt vårig.

Svar: vad roligt att du gillar den =)kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Grimgoth
2014-02-25 - 11:45:40

Du gör mycket snyggt och trevligt med intervju.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: