GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kanske inga Manolos men...

2014-02-26 | 14:08:00 | Outfits och Garderoben






I min garderob ekar det tomt på Manolos , Louboutins och Pradas och Choos...
Men det gör inget för jag älskar mina skor och särskilt de på bilderna. Det är H&M , La Redoute, Ebay, Scorett och Satc. 
Idag har jag dels tagit en löprunda och dels en promenad fram till stan och idag var det riktigt vårligt med solsken, fågelkvitter och grusiga men torra trottoarer så jag börjar se ljuset i tunneln och snart snart kanfossingarna få säga hej till världen igen trippandes på gatorna i ett par klackar.  
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-02-26 - 16:17:58

Skor, skor, skor. Kan man ha för många?
Nej, jag tror inte det :)

Svar: absolut inte. Skor är underbart!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: