GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

good start

2014-02-17 | 13:32:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hje på er blogosfären! Hoppas ni har en fin måndag och fått en toppenstart på veckan!
Här känns det nästan som vår idag..tror mig se lite begynnande snödroppar blomma ute på gräsmattan och i solen som skiner känns det riktigt varmt! Yey!
 
Började min måndag och vecka med en halvmils joggingtur med bra musik i öronen. Satte på kaffe som puttrade medan jag tog en dusch, åt goda mackor och sen lät jag altandörren stå öppen medan jag svabbade av golven så det luktade extra rent och fräscht och friskt här sen.
Bra start på denna dag!
Resten av dagen ägnas åt webshoppen.
 
På bilden ser ni de vackra rosorna och boken om SATC jag fick av Stefan i hjärtepresent samt ett härligt tjockt nummer av en modetidning som jag fick av mamma igår samt de fina ljuslytkorna mamma gjorde och gav mig för några veckor sedan♥
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: