GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bull skull skull bull

2014-02-05 | 10:12:53 | Avanna konst/design/foto

 
Nu finns de två nya tygkassarna uppe på shoppen som jag testtryckte igår. HÄR hittar ni do och andra nyheter.
Glöm inte bort att kolla in Veckans Nice Price heller.
Igår fick jag min första order från Kanada, så roligt!
Har ju länge haft kunder i hela Norden, en del i England, lite i Frankrike, nån i Italien, Cypern, Malta, Irland och det senaste så har  Tyskland ökat och även fått en del från USA. Men känns kul att kunna sätta ännu ett land på Avannakartan!
Tror det är Instagrams förtjänst. Finns det nåt snabbare mer direkt social medie idag? Jag älskar Instagram!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Jess
2014-02-05 - 10:44:21

Vad roligt med order från Kanada, häftigt ändå att tänka att folk världen över bär dina plagg :) Måste också säga att även om jag vanligtvis inte gillar skelettprint så är den till vänster med blommorna runt riktigt snygg!

Tess
2014-02-05 - 16:15:01

Fina! Idag är det NutellaDagen :P Gillar Du Nutella ?

Anna J
2014-02-05 - 20:32:23

Vilken känsla det måste vara att få ordrar från runtom i världen. Du får skaffa en världskarta och stoppa i ploppar så du kan peppa dig själv emellanåt. :-) Heja dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: