GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sjuk jag, sjukt Sverige

2014-12-03 | 17:42:22 | Egocentrerat&Vardagligt


Ja jag fick nåt dygns radiosilence här..gick till jobbet igår morse, mådde ganska dåligt men klarade halvdag, då det är svårt att hitta ersättare..när man själv just jobbade extra som ersättare och då vi inte är särskilt många på jobbet från början.
Åkte hem vid lunch, somnade och vaknade vid sju på kvällen med 39 graders feber och ont överallt...och nyheten att Sverige bara blivit än mörkare sedan valet i september.
Och nu står det klart -  att det blir nyval om drygt 4 månader och Sverigedemokraterna visar mer och mer sitt rätta ansikte nu när de håller presskonferens ty det enda som är viktigt för dom är ju just invandringspolitiken, minska invandringen.
Och jag har sagt det förr och säger det igen - de som röstar på SD vet exakt, EXAKT varför de lägger sin röst på detta parti.
 
Och jag har tyckt det varit svinigt av Löfven att utesluta V ur sin regering men måste säga att han skötte sin presskonfenrens bra med Fridolin vid sin sida. Jag tycker han tar och har tagit det ansvar han kunnat i detta svåra läge.
Det är sjukt och nattsvart att 13% får styra över 87%.
Det är svagt av Alliansen men det säger ändå en hel del..
Tyvärr tror jag inte att de rödgröna kommer få mer mandat, antagligen inte Alliansen heller...SD..suck.
 
Sverige, kom igen! Vi måste stå för medmänsklighet ömhet, öppenhet, humanitet, kärlek, omvårdnad!
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anonym
2014-12-03 - 20:57:13

http://www.metro.se/kolumner/johan-norberg-hur-kan-ni-vara-chockade-och-hur-kunde-alla-missbedoma-sd/EVHnlc!yGbEhmMAVuTeE/

Niklas
2014-12-03 - 21:56:41

Självklart vet vi vad vi röstar på.

87 % har nu visat att massinvandringen och blockillusionen är överordnade alla andra frågor. Det är sjuklöverns fel att det här låsta läget har uppstått.

Emma
2014-12-04 - 12:09:24

Applåderar dina politiska inlägg Anna! Bravo!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: