GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Avanna Fashion Illustration Calendar 2015

2014-12-13 | 16:50:51 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Jag har nästan varje år sedan jag startade Avanna 2007, med undantag för ett år tror jag, gett ut en
"Avanna Fashion Illustration Calendar".
En kalender/almanacka med egna modeaktiga teckningar/illustrationer .
Och även om min webshop nu är nedlagd så blir det inget undantag i år med kalendern.
Nytt för i år är att jag valt att inte ha en spiralbunden ariant utan 12 lösa månadsblad i A4storlek som man antingen kan rama in eller hänga upp lite som man vill, som en rolig inredningsdetalj.
 
Den kostar 300 kr inklusive frakt och beställer gör du på [email protected]
 
Julklappstips!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: