GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Stripes leather &flare

2014-08-31 | 21:12:24 | Egocentrerat&Vardagligt



Idag åkte ny randig jumper på tillsammans med utsvängda jeans och skinnpaj.
Mmm me likey utsvängda jeans. 

Mamma kom hit på förmiddagen och med sina magiska mammakragter hade hon i ett nafs får det att kännas storstädat och fint. 
Hon är amazing den människan, på alla sätt och vis. 

Mot eftermiddagen gick jag och Stefan hen till bror, svägerska och brorsbarn . Vi fick nybakad kladdkaka , härliga små barnkramar och så hälsade vi på nytillskottet i deras familj - en fantastiskt söt liten Devon Rex vid namn Xenon. 

Resten av söndagen har ägnats åt hmm godisätande. 
Åh så möttes jag upp mamma vid Solarieöarna i hopp om att kunna få bort en del av senaste tidens glåmighet. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2014-08-31 - 21:34:29

Låter som en härligt skön dag. Jag blir så inspirerad av din klädstil. Du har en så himla bra smak och sinne för mode tycker jag. Ha en fin kommande vecka. Kram!

Molly P
2014-09-02 - 11:07:53

Så jävla snygg bara! Du... om man vill mejla dig... har du nån mejladress? Är det fortfarande [email protected] som gäller?

Svar: men tack fina du!
jajamänsan, det är min mail det =)

kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: