GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Saturday update

2014-08-23 | 09:49:07 | Egocentrerat&Vardagligt



God lördagsförmiddag på er blogosfären. Hoppas ni mår bra!

Jag är mest tacksam att jag denna lördag till skillnad från förra vaknar upp i min egna säng efter en god natts sömn. 

Jag mår ju allt bättre men med lite bakslag till och från . Igår hade jag lite mer ont men var också lite mer aktiv då jag både var och handlade och tog en liten promenad med mamma. 
Sen slutade jag med UVImedicinen igår så idag hoppas jag äntligen slippa illamåendet . 

Idag är det återigen regnigt så blir nog att stanna inne. 
Inte mig emot. Igår kom mamma förbi med ett stort paket i jättefint omslagspapper och paketet innehöll ett nytt stort jättefint teckningsblock!
Så himla gulligt och snällt.

Och är det nåt som är positivt just nu , efter all skit och elände.. Och efter webshoppens nedläggning , så är det att jag får allt mer och fler tecknings/illustrationsjobb . 
Och att jag själv kommit till en punkt  jag faktiskt bara tar jobben där de vill betala för sig och inte hålla på och deala med att se ska göra reklam eller visa upp eller ge en produkt i utbyte. 
Känns skönt. 

Nepp nu blir det lördagsfrukost! 

Kommentera 3 st

Kommentarer
Linda
2014-08-23 - 11:13:05

Skönt att höra att det är lite bättre Anna ! Håller tummarna för att det fortsätter så
Stor kram på dig och hoppas du får en fin lördag ❤️️

anna
2014-08-23 - 18:03:19

sa skont att du mar battre! forresten, ditt foto av tidningen var sa bra att jag trodde att styleby hade en smorgas pa omslaget ;)

Anna J
2014-08-24 - 09:58:05

Skönt att det går åt rätt håll för dig. Den där mackan ser så himla god ut att jag blir hungrig igen trots att jag precis käkat frukost. :-)

Kul att höra att du tecknar samt att du får beställningsjobb. Ser dina fina modeteckningar på instagram och de är verkligen bra tycker jag.

Ha en så bra söndag som du kan ha. Här ser det mulet och regnigt ut så det blir nog mestadels bokläsning och kanske en liten promenad mellan skurarna. Kram och fortsatt krya på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: