GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ett inre krig

2014-08-18 | 21:23:00 | Egocentrerat&Vardagligt



Bilden togs i torsdags förmiddag. När jag låg i soffan hemma med väldigt ont och väl kände att det var nåt mer allvarligt fel på mig än vad de hade skickat hem mig för dagen innan efter 9 timmar på akuten. 
Nån timme efter bilden togs var vi åter på väg till sjukhuset efter att läkare ringt och sagt att de hade hittat proppar i mina lungor .
 
Min älskade Ozzy med sin lilla tass på min panna. 
Ja som jag skrev i inlägget innan mår jag nu relativt bra vad gäller värk uvi och propparna i sig. 
Det är det psykiska som just nu är otroligt jobbigt. 
 
Bara att ha fått diagnosen blodproppar i lungorna känns så konstig. 
Dödsångesten.. Paniken.. Smärtminnena. 
Existensiella frågor som snurrar. 
Trötthet.. Över så mycket. På så många plan. 
Tårar. 
 
Återigen stort tack till min närmsta familj och vänner. Framförallt min Stefan och min älskade mamma. Vad vore jag utan er? 
Stort tack till ER läsare som brytt er och bryr er. 
Och tack till de sköterskor på MAVA avd  31 KSS som tog hand om mig Hoppas ni förstår hur värdefulla ni är. 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Molly P
2014-08-18 - 21:50:41

Vill bara återigen säga att jag tänker på dig. Stackars stackars dig. Tur att du har nära och kära som stöttar. Låt dem skämma bort dig ordentligt!

Jess
2014-08-19 - 09:39:24

Fina Ozzy som vill trösta. Jag hoppas du känner dig bättre snart, fysiskt såväl som psykiskt, kan bara tänka mig hur hemskt det är att genomgå något sådant. Styrkekramar!

Cindy
2014-08-19 - 11:09:16

Så fin katt som vill vara så nära. Lägger tassen på din panna för att visa han finns där.. Sött! Sänder massa styrkekramar till dig💞

Annie
2014-08-19 - 18:33:45

Nämen fy vad läskigt! Jag hoppas verkligen att du blir bättre och att sjukvården gör allt de kan! Söta Ozzy, vilken fantastisk tröstare! Stora kramar


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: