GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tack!

2014-04-23 | 13:16:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
 
Från djupet av mitt hjärta vill jag tacka för alla stöttande, peppande och värmande kommentarer och mail som trillat in här på bloggen, instagram och facebook efter gårdagens besked om att jag måste lägga ned Avanna som webshop och klädmärke.
Det betyder så oerhört mycket ska ni veta.
 
Det har gjort ont och gör ont i hjärtat att se den biten av företaget gå i graven det har varit ett beslut som fick mogna fram en stund.
Och som jag skre igår var det jobbigt att gå ut med det offentligt men också en väldig lättnad.
 
Som jag också har skrivit tidigare har det varit oerhört tufft och jobbigt senaste tiden och självklart har just detta med nedläggning och ekonomi varit en av tyngsta delarna.
Tyvärr har det inte "räckt" med det utan det har även varit och är väldigt tungt på det privata planet just nu.
Om jag nånsin kommer vilja skriva mer om det offentligt, det får vi se, men jag tror inte det. Inte när det är andra inblandade.
Men ja, vissa dagar har det varit kämpigt nog att ens bara komma ihåg att andas.
Jag har varit extremt trött, haft ont på de mest konstiga ställen i kroppen, varit oerhört tankspridd och disträ.
 
Jag vet att det kommer vara oerhört kämpigt ett tag till med allting.
Men en dag i taget. Det kommer ordna sig med det mesta, på ett eller annat sätt så småningom.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Annster
2014-04-23 - 16:13:41

Stor kram till dig!

Det kommer ta tid, med tids nog kommer världen börja le igen :)

Mikaela
2014-04-23 - 19:31:03

Skickar en stor bamsekram till dig Anna! :)

Johanna
2014-04-23 - 20:37:15

allt har sin tid. Det viktigaste är att du mår bra! Du har varit en stor inspirationskälla och kommer fortsätta att vara det, det du gjort och byggt upp har du gjort även om du inte fortsätter. Stor kram!

A
2014-04-24 - 07:50:35

Massor av kramar till dig!
Hoppas att du kommer att fortsätta med ditt skapande och finna glädje i att inte behöva ha någon "försäljningspress" på dig.
Må gott!

Cindy
2014-04-24 - 19:00:12

Always look fr.o.m. The bright side of life med monty pyton. Den låten har jag gått o nynnat på när allt känns motigt o hjälpt mig må lite bättre. Tråkigt du lägger ned shoppen men viktigast du tänker på ditt välbefinnande att du mår bra. Styrkekramar från en nöjd kund :)

Molly P
2014-04-27 - 18:59:51

Hej Anna, vill bara säga att det är ledsamt att läsa att du har det jobbigt. Ta hand om dig och hoppas att solresan ger dig lite kraft att orka.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: