GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sunny day

2014-04-16 | 21:23:07 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Efter morgonens joggingtur och blåbärsfläckstädande så mötte jag upp mamma på stan och gick på "torget".
Det är torgdag varje onsdag här i Tidaholm och nu när våren är här och vädret är ganska så jäkla härligt så brukar det också fyllas på med torgstånd.
Idag blev det blommor och träd handlat till trädgården och snälla mamma har lovat mig en trädgårdspåtardag...då mina fingrar är ungefär så ogröna som fingrar kan bli.
 
Vi mötte upp brorsan och svägerskan och mamma bjöd oss alla på smaskig lunch ute.
 
Sen vart det jobb resten av dagen och nu sitter jag med filt och en kopp jordgubbste och ser på Grey´s Anatomy.
 
En jobbdag kvar denna vecka sen vankas det långhelg med påsk och jag hoppas det blir mycket tid ute i solen och kanske premiärgrilla en körv eller två.
 
Har ni några påskplaner på G?
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2014-04-17 - 02:54:47

Låter härligt :)

Emmlan
2014-04-17 - 12:31:59

Låter som en toppendag! Planer för påsken är att umgås med familj, vänner, förhoppningsvis njuta av sol och grill samt äta massa godis :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: