GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Rekorddag

2014-04-21 | 11:31:13 | Egocentrerat&Vardagligt




Hej på er bloggosfären! 
Hoppas ni har en fin annandag påsk.
Jag startade min dag med en längre joggingrunda, slog nya personliga rekord på både distans och uthållighet. Roligt när man märker att man orkar mer och utvecklas även om jag mest njuter rent själsligt av mina morgonjoggar i solsken. 
God frukost efter det och sen lite städning. 
Resten av dagen blir det jobb för min del och ikväll blir det god mat och film med min älskade karl. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2014-04-21 - 14:41:06

Duktig du är :)

Fröken H
2014-04-21 - 19:47:05

Heja dig! Det är verkligen gött när det går framåt med löpningen, det känns bra i själen det också :)

Kim - Mamma till 2
2014-04-22 - 00:49:32

Vad har du på jordgubbarna? :)

Svar: det är jordgubbar, hallon och yoghurt =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: