GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

med doft av ros & honung börjar bitar falla på plats..

2014-04-15 | 19:21:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
De här produkterna fick jag i present av min moster förra veckan när hon var på besök från Värmlandska skogarna.
Doftar gott och designen är ju bara helt underbar och piggar ju upp vilket badrum som helst.
 
Idag började jag dagen hemma hos min svägerska och vi jobbade några timmar med vår bok. Vi är ruskigt effektiva trots två små brorsbarn som vill sitta i knäet, pilla på tangenter, ha mjölk, leka med telefonen, kasta sig i saccosäckar och annat ♥
 
Åt lunch med min älskade mamma och vi tog även en härlig rask promenad upp till berget och hem.
När Stefan slutade jobbet blev det ytterligare en promenad, ett stopp på konditoriet och med oss hem fick vi varsin vaniljkrämsfylld chokladbulle, yummie!
 
Nu i kvällningen har vi gått lite ute i trädgården och drömt och planerat lite vad vi vill göra med just vår tomt och vårat hus. Älskar´t!
 
För övrigt har jag verkligen börjat landa i vissa beslut och så jag tagit senaste tiden och ett litet lugn börjar sprida sig så sakteliga inom mig och vissa bitar med vad jag vill faller på plats en efter en.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: