GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Långfredagslook

2014-04-18 | 21:04:35 | Egocentrerat&Vardagligt




Så här har jag sett ut denna långfredag .
Gamla jeans från lindex, favolångkoftan från Gina, tshirt rån www.avanna.se

Jag och Stefan började dagen med baguettefrukost och sen begav vi oss till Skövde. 
Morotskaka, soffkärlek, påskmatshandling, trädgårdsmöbelspaning, kycklingsallad och mys. Har även hämtat ut ett så fint paket från en pr-firma men det visar jag i annat inlägg.. Men tjyvkik finns på min instagram : @avannawebshop 

Mot kvällningen när vi kom hem så svidade jag om och tog långpromenad med mamma. 

Nu moffar vi godis och snacks och avverkar avsnitt efter avsnitt av flera serier. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2014-04-19 - 00:18:38

Så fint :)
Låter som att du njuter till fullo :)

Molly P
2014-04-19 - 15:57:56

Hej! Poppar in här och önskar dig en glad påsk!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: