GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En sån där dag..

2014-04-10 | 20:54:29 | Egocentrerat&Vardagligt



Oh mon dieu!
Vilken dag.
Utöver cirka 10 timmars jobb och efter storstädning av huset så har jag sedan lunch besvärats av att något skaver nåt inhelvetiskt i ögat. Rödsprängt svullet rinner värker . Det går inte över. Jag sköljer och tvättar och gråter. 
Cyklade över stan förut och fick slänga ur linsen på vägen så var väl en ren trafikfara och säkerligen en hmm galen syn för andra med mascaran rinnandes. 
Ja jisses .. Som om jag inte redan känner mig som ett utsketet äppelskrutt med allt som surrar och snurrar just nu. 

Som grädden på moset har jag lyckats slå i huvudet. 

Men så här strax innan nio har jag i alla fall lyckats göra mig en kycklingsallad till middag och jag tar mig ett glas vin.. Och firar stilla in det faktum att www.avanna.se fyller 3 år imorgon .. 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Annster
2014-04-10 - 23:25:01

Usch vad jobbigt.
Hoppas eländet försvinner snart :)

Jess
2014-04-11 - 10:47:55

Hoppas den här dagen blir bättre :) Och stort grattis till avanna.se på 3-årsdagen!

Lexie
2014-04-11 - 11:45:56

Hoppas du mår bättre idag och grattis på 3 års dagen till Avanna :)

Vill tipsa om min tävling där man kan vinna underbara ekologiska skönhetsprodukter: http://lifeoflexie.blogg.se/2014/april/tavla-om-fina-priser-fran-ax-lin.html

Amanda
2014-04-11 - 15:42:50

Låter som en keratit! Hade en liten för några månader sedan på mitt ena öga (linsbärare dessutom) och fick ögondroppar mot den. Kram!

Svar: det var nog en inre vagel, det var liksom inte på ögat det var irriterat utan under ögonlocket som det skavde som förbannat och sen mot ögat.
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: