GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

donutsrund är nya bikiniformen?

2014-04-24 | 12:27:18 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Den här veckan har det blivit några rejält smaskiga donuts till "11kaffet". Mums så gott!
Och ja jag måste ju tänka på bikiniformen...Mallorca och Alcudía om 10 dagar ju!
Skämt åsido.
Jag njuter hellre lite extra av livet och godsaker än avstår och förnekar mig själv vad jag tycker om.
Vilket inkluderar både sötsaker och promenader eller joggingturer i solsken.
Det ena utesluter inte det andra . Balans är viktigast. Och att njuta av livet.
..men tror inte att om man har turen att bli rejält gammal och sen ligger på sin dödsbädd att man ångrar de gånger man tillät sig äta utan kanske all tid istället man spenderade på att ha nojjor och ångest över saker.
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Annster
2014-04-24 - 13:17:28

Så gott :)

Linnéa
2014-04-24 - 16:52:11

Sötsaker är to die for, men tyvärr så har jag fått veta att vi har diabetes i familjen så jag får vara försiktig =( har hittat några alternativ som funkar för en diabetiker så jag kör på dem ibland. Men det är inte mycket som slår en donut =)

Sofia
2014-04-27 - 18:59:00

Att njuta är väl just vad det är att leva!? =)

Matilda
2014-04-29 - 07:53:12

Såg inte lite gott ut! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: